Moje zdjęcie
Szczęśliwa żona i kochanka swego męża, spełniona mama Oliwierka i Lilusi. Perfekcjonistka i estetka kochająca wszystko co piękne. Ostatnimi czasy bardzo pozytywnie nastawiona do życia:)

środa, 7 kwietnia 2010

Wiosna na moim kawałku ziemi i migawka ze świąt..


Skończyło się świętowanie, biesiadowanie rodzinne.
Było jak zwykle gwarnie i wesoło:) Dzieci do domu nie chciały wieczorem wracać. Stół sie uginał od rózności, teraz trzeba będzie co nieco zrzucić...już wczoraj wzięłam się za ćwiczenia, jutro jadę na tańce.. ruch to zdrowie!
 Jednak nie siedzielismy 3 dni tylko przy stole, chodzilismy na spacery, nawet w lany poniedziałek, kiedy to od rana lało! poszlismy na spacer pod parasolami.
A wczoraj miałam kolejne przemiłe spotkanie z moimi kochanymi koleżankami. Także świętowanie zakończyłam wczoraj...od dzisiaj powrót do codzienności.
**********************************
Poniżej gniazdo przypominające łodź, które uplotła moja siostra, wisiało nad stołem.



*********************************
W niedzielę było pięknie, więc spacerkiem poszliśmy na naszą działkę, gdzie powolutku "rośnie" nasz dom.
Narazie rosnie tam byle jaka trawa, jak to na placu budowy, ale posadzilismy juz kilka drzewek owocowych i krzaczki porzeczek. Jesienią wsadziłam kilka cebulek kwiatowych i byłam ciekawa czy cos urosło. I urosło!! Żonkile kwitną, tulipany jeszcze malutkie ale są! Niedługo zakwitną:)



Rośnie sobie też podbiał i fiołeczki.



W wielu miejscach pojawiło się dużo mchu, wcześniej nigdy go nie było. Też chyba kwitnie.




 Drzewka i krzewy też juz "pusciły" listki.




Na ogrodzeniu:


A za ogrodzeniem rośnie mały lasek, jest duzo drzew, które akurat teraz mają kwitnące bazie. Jak podeszlismy to słychać było jedno, wielkie bzyczenie! Setki pszczółek pracowały na baziach:))




Dziękuję za odwiedziny:))



10 komentarzy:

jasnobłękitna pisze...

Ho, ho! Widzę, że u Ciebie wiosna jest już dużo, dużo bardziej zaawansowana niż u mnie!:) Po zdjęciach widać, że cale Święta były piękne:)
Pozdrawiam serdecznie!

Atena pisze...

Dzialka pieknie kwitnie.
A mech wyglada zjawiskowo.
Pozdrawiam

Kinga pisze...

Cudowne miejsce.
dom będziecie mieć w fantastycznej okolicy.

Aga robie-bo-lubie pisze...

U mnie też wiosna budzi roślinki. Zaczyna być naprawdę pięknie!

aagaa pisze...

Piękne zdjęcia zrobiłaś!
A na jakim etapie jest budowa Twojego domku?Pokażesz?
Pozdrawiam

Alexa pisze...

Ja też zaliczyłam długi, świąteczny spacer, ale tylko w niedzielę. W poniedziałek padało, a ja bałam się rozpuścić... ;))
Gniazdko - łódeczka bardzo mi się spodobało :)

Jolanna pisze...

Śliczne wiosenne zdjęcia !
Gniazdko łódeczka - bardzo mi się podoba - pomysłowa siostra !!!
Serdeczności.

Peninia / Gosia pisze...

Wspaniałe zdjęcia wiosenne:)Śliczne:)Pozdrawiam :)

Sklepik pisze...

Przepiękne to gniazdo uwite nad stołem, wyjątkowo mi się podoba. Wiosennie u Ciebie i świeżo.

Wichrowa pisze...

Ach jak miło mi się Was czyta:) Dziekuję bardzo!
Aagaa - może jak zrobi się cieplej to pokażę trochę budowy:)
Pozdrawiam Was serdecznie:*