Moje zdjęcie
Szczęśliwa żona i kochanka swego męża, spełniona mama Oliwierka i Lilusi. Perfekcjonistka i estetka kochająca wszystko co piękne. Ostatnimi czasy bardzo pozytywnie nastawiona do życia:)

piątek, 26 lutego 2010

Lekko odnowiona szafa w przedpokoju.


Wzięłam się za szafę przedpokoju. Chciałam ją troszkę udekorować, postarzyć i żeby było inaczej:)
No i sama taka praca bardzo mnie odpręża...a ostatnio chodzę jakaś spięta i nerwowa.
Najpierw kupiłam dekory na Allegro, pomalowałam je, poprzecierałam.
Po ich przyklejeniu szafa już zyskała na urodzie! Ale to nie koniec.
Nabyłam kiedyś takie lustro (patrz poniżej:)) i chciałam, żeby meble też miały przecierki.


Tyle, że one już były białe! Wzięłam więc gąbkę, brazową farbę akrylową i poprzecierałam najpierw rogi...a potem całe brzegi:) Chyba wygląda na lekko postarzoną..
Efekt mnie nawet zadowolił (przy moim braku zdolności..), R. też się podoba, więc oki.
Napewno wygląda lepiej niż przed..bez dekorów i przecierek, taka była smutna.







Jeden bok szafy (akurat widoczny) ozdobiłam motywem ptaszkowym. Nie mogłam się oprzeć! Taki ładny szablon!! :))


No i to by było na tyle:) Uściski!!!!!


5 komentarzy:

jasnobłękitna pisze...

Przy jakim znowu "braku zdolności"??? Dziewczyno masz zdolności masz masę i bardzo dobry gust! Bardzo podobają mi się Twoje mebelki, postarzenia nie za dużo, nie za mało, efekt świetny:)
Pozdrawiam serdecznie!

Wichrowa pisze...

Dziękuję bardzo, podbudowałas mnie:) Pozdrawiam!!

Unknown pisze...

Pięknie wyszło, a na postarzenie brązową farbą już białych mebli chyba bym nie wpadła :)
Pozdrawiam

13ka pisze...

Szafa wyszła świetnie. Pobuszowałam trochę u Ciebie świetna toaletka zazdroszczę szczerze, a kokosanki zapisane teraz białka nie będą lądować w zlewie gdy mi się nie będzie chciało suszyć bezów pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

Lubię wartość іnformacji, którе umieszczaѕz na
swoim blogu. Czytaniе ich tο sama zabаwa.
Ѕtyl stгony jest nіeskаzitеlny,
natomiast artykułу są naprawdę kaрitalne:D Dοbra robota:
) Pоzdrаwiаm.

Also visit mу sitе - durnzno.com.ar