Moje zdjęcie
Szczęśliwa żona i kochanka swego męża, spełniona mama Oliwierka i Lilusi. Perfekcjonistka i estetka kochająca wszystko co piękne. Ostatnimi czasy bardzo pozytywnie nastawiona do życia:)

niedziela, 20 grudnia 2009

Korony i kiermasz w przedszkolu.

Już od pewnego czasu podobają mi się korony. Trochę ich nagromadziłam, nawet lepiłam z masy. Podobają mi się "motywy koronne" na materiałach, muszę spróbować wydrukować na płótnie. Uszyłabym sobie jakieś serducho.
Pierwszą koroną był szary świecznik.




Paterę - koronę zobaczyłam w necie i od razu kupiłam! Po dodaniu świeczek wyszedł niechcący świecznik adwentowy. Zdjęcie zrobiłam 2 dni temu, dlatego palą się 3 świeczki, dziś już zapaliłam 4.



Pojemnik z koroną dostałam na imieniny:) Cudny prezent! Jestem w tej koronie zakochana po uszy!!





W sypiali mam malutką koronę złoconą, pasuje do mojej białej sypialni ze złotymi akcentami. Stoi sobie na półce razem ze szklanymi kulami, które lubię i z miedzianą menorką.



                               **********************************************
                              ***********************************************

Teraz z innej beczki. W przedszkolu Oliwierka był kiermasz świąteczny. Sprzedawali anioły i gwiazdki. Za zebrane pieniądze zostaną zakupione zabawki :) Fajnie, nie?
Kupilismy po gwiazdce dla Oliwiera i Lili, dzieci kazały sobie przykleić gwiazdki na łóżkach. Na drugi dzień chłopcy (Oliwiera najczęściej odbiera Małż) przynieśli anioła zrobionego z kołka drewnianego i papieru.





Na dworze mróz! jest przepięknie, choinka świeci...a niedługo Wigilia, czuję nastrój zbliżających się ulubionych świąt:)
Pozdrawiam mroźnie!

1 komentarz:

aagaa pisze...

Piękne dekoracje!Wszystkie korony cudne!
A taka akcja w przedszkolu to bardzo fajna sprawa.Jak moje dzieci chodziły do przedszkola,to również organizowane tam były podobne kiermasze..
Pozdrawiam serdecznie