Moje zdjęcie
Szczęśliwa żona i kochanka swego męża, spełniona mama Oliwierka i Lilusi. Perfekcjonistka i estetka kochająca wszystko co piękne. Ostatnimi czasy bardzo pozytywnie nastawiona do życia:)

czwartek, 4 lutego 2010

Łapki kuchenne i serducha.


Oto moje ostatnie wypociny;)
Uszyłam łapki kuchenne i do kompletu dwa serducha. Zostały już podarowane w prezencie.
Trochę lnu, koronki, mam nadzieję, że spodobały się nowej właścicielce. Serducha wyszły bardzo zgrzebne, trochę rustykalne.
Zdążyłam już uszyć następne łąpki...też zostaną sprezentowane..
Muszę coś robić z tymi moimi tworami:) a szycie bardzo mnie odpręża.





Pozdrawiam !!



2 komentarze:

aagaa pisze...

Coraz piękniejsze te Twoje wytworki.
Ładne świeczniczki!
Pozdrawiam

Renewarte pisze...

jakie śliczne! jej w moim klimacie...