Moje zdjęcie
Szczęśliwa żona i kochanka swego męża, spełniona mama Oliwierka i Lilusi. Perfekcjonistka i estetka kochająca wszystko co piękne. Ostatnimi czasy bardzo pozytywnie nastawiona do życia:)

wtorek, 16 lutego 2010

Dla Mamy uszyłam:)


Siadłam do maszyny i postanowiłam uszyć coś dla Mamy.
Uszyłam krzywulcowe łapki kuchenne...bo u rodziców wiasiały już nie pierwszej młodości i w dodatku z zajączkami i pisankami chyba...
Oblamówka wyszła krzywa bo za cienkiego materiału użyłam i nie chciało mi się szpilek użyć ale nie szkodzi! Wazne, że sprawiło mi to przyjemność a Mamie i tak sie podobaja, ładnie się prezentują na haczyku;)




A drugi prezencik to zakładka do książki. Moja Mamusia od urodzenia chyba :) czyta namiętnie, w każdej wolnej chwili, noce całe, jak idzie do biblioteki to sie dziwie, ze jest jeszcze coś co może wypozyczyć czego nie czytała?
Do zakładki zrobiłam mały chwościk.




A poniżej tył zakładki


Przesyłam wszyskim uśmiech :)


1 komentarz:

aagaa pisze...

Bardzo ładne łapki i zakładeczka!Mama musi być z Ciebie dumna!!

Buziaki