Moje zdjęcie
Szczęśliwa żona i kochanka swego męża, spełniona mama Oliwierka i Lilusi. Perfekcjonistka i estetka kochająca wszystko co piękne. Ostatnimi czasy bardzo pozytywnie nastawiona do życia:)

czwartek, 18 lutego 2010

Mój koszyk - pojemnik i troszkę wiosny.


Bardzo spodobały mi się pojemniczki, które szyła Alizee i Mili. Materiału trochę miałam, więc też sobie podobny uszyłam.
W tym będę trzymać kordonki i resztki materiałów.
Pojemniczek fajny, napewno jeszcze kilka uszyję:)






Moje pachnące hiacynty już przekwitły, teraz kwitną mi żonkile. Piękne są i chociaż w pokoju jest wiosennie...bo przez okno już powoli nie chce mi się patrzeć...biało biało biało...nudaaaaaaaa




Dziekuję za odwiedzinki i pozdrawiam kwiatowo.


3 komentarze:

aagaa pisze...

Działasz kobietko ostro!Ładne koszyczki!Wiosenne takie
Pozdrawiam

Jolanna pisze...

No proszę jakie tepo ! Coraz to nowe pomysły. Brawo !!!
Koszyczki mnie urzekły, szczególnie te aplikacje :)

Pozdrawiam śpiewem ptaków.

Elisse pisze...

Pojemniczki swietne, też mi się bardzo takie podobają, ale to chyba nie dla mnie...za bardzo skomplikowane:(
I wiosna juz u Ciebie..